Igår

var E och jag på kalas med barnen i från föräldrargruppen. Tänk vi har träffats i snart 4 år. Det är ett underbart gäng och vi är alla ganska olika men vi trivs ändå jätte bra tillsammans. Härligt. Barnen leker själva nuförtiden och vi vuxna pratar om allt möjligt.Härligt med sådana vänner!

M och J var på bio. Mysigt med en pappa dotter stund verkar de båda tycka.

I går kväll kröp mannen och jag upp i soffan under en gemensam filt och mös. Vi såg på Såsom i Himmeln. Den var jätte mysig. Känns som vi är nyförälskade. Härligt. Vi har tidigare haft det lite kämpigt men nu har vi verkligen hittat varandra igen. Skönt.
Idag blir det städ, tvätt och lite trädgårdsarbete. I eftermiddag ska barnen på kalas. Då ska jag och mannen ge oss ut på en långprommenix under tiden!

Nu ska jag se om jag kan göra lite frukost till min älskade lilla familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!