Jösses....

Wow säger jag bara, vilket dygn, det har verklgien varit full rulle på jobb, och vad blir konsekvensen av det? Jo att man somnar framför TV:n klockan 19:30. Sen vaknade jag klockan 04:15 bara för det. Trött på mig själv blir jag då.
I går hade jag så många bra tankar jag skulle bloggat. Jag lyssnar alltid på p1 när jag är ute och kör och där kan man få många tankar. I går disskuterade de sossarnas kongress. Nu hade de beslutat att inte göra några förändringar på föräldarförsäkringen, utan att vi ska få ha kvar möjligheten att själva bestämma hur vi ska förlägga ledigheten. Det måste väl vara upp till var och en familj att besluta om vem som ska ta ut ledigheten. Nåja jag hade ju knappast röstat på sossarna oavsett vad det hade bestämmt sig för. För mig är det viktigt att själv få besluta. I vårt fall så har det inneburit att J har faktiskt plockat ut de flesta dagarna på STORAN och jag har tagit de flesta på LILLAN. Det viktiga är väl ändå att någon av oss har kunnat vara hemma med dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!