Tidig morgon igen...

Sova länge? Hur göra man då? Klockan är 06:48 och efter att ha hört på töserna en längre stund så inser jag att det förmodligen är ommöblerat på hela övervåningen. Varför måste vi gå upp så tidigt? Jag hade kunnat sova i två timmar till minst...Men so what förresten. Livet är ju nu så låt oss leva det nu. Morgonstund har guld i mun.  Jag ska försöka få något gjort av dagen istället. Kanske åka och bada på badhus.
Får försöka hålla dem uppe i kväll så kanske jag kan få sova längre i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!