Vem är jag?

3 saker som jag gillar:
** min MP3 spelare, min mobiltelefon och min kudde. 

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
** Falska personer, översittare och ormar

3 viktiga saker i mitt rum:
** mitt bröllopskort, ett vackert foto på barnen och datorn
3 slumpvis valda fakta om mig:
** har storlek 39 i skor, har en rotfylld tand, älskar korv
3 saker jag vill göra innan jag dör:
** Få fler barn, resa mera samt bada vinterbad.

3 saker som jag kan göra:
** fotografera mina barn, baka och slappa
3 saker som jag inte kan göra:
** laga mat, gå på lina, sy
3 saker som jag säger mest:
** Älskling, Moa Elin

3 kändisförälskelser:
** Tom Cruise, Sean Connery, Nicholas Cage
31125-1

Kommentarer
Postat av: Reisan

Hej din goding! Kul att få kika in på din blogg. Jag har genast lagt till den bland mina favoritet! ;-)

Vilka underbara små töser du kommer att förgylla folks julkortshögar med. Fantastiskt fina! Vi kommer själva att köra med ett kort med Nalle Puh och Tiger från Disneyland. *fniss*

Kram på dig & ses snart!!!

2005-10-30 @ 17:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!