Löneförhandling

I fjol var lönerörelsen sen i min kommun. I år har de fått fart under fötterna. I fjol löneförhandlade jag i slutet av november. I år gjorde jag det i förgår. Det gick jätte bra. Jag hade som mål att få minst lika mkt som sist, men det verkar som om jag höjt mig ett snäpp. Får besked nästa vecka. Känns bra!
Kul när det går bra.
Dessutom fick jag en massa bra feedback av chefen min. Hon frågade även en del inför framtiden hur jag ser på min ledarroll. Jag försökte vara ödmjuk, men det tyckte inte chefen att jag skulle vara. Sikta högt Linda sa hon. Du har potentialen!
Himla kul att höra!

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis ..... det är vad vi kvinnor behöver höra. Att vi är bra och det är OK att ta för sig. Tyvärr har jag det tvärtom, men jag har ett jobb åtminstone.
krammen

2006-04-13 @ 07:45:17
URL: http://koepe
Postat av: Ida E

Ang. det dærra med løneførhandlingen. Kan bara instæmma med din chef. Du rockar fett ! Kramiz.

2006-04-18 @ 19:11:54
URL: http://blogg.passagen.se/idaeklundh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!