Påsk

Vädret är ljuvligt, påskgodis är gott och allt bara flyter på... om vi bortser från att jag får se varje måltid två gånger, en gång på väg ner och sen när det kommer upp igen....

Näää jag har inte någon konstig magsjuka och det smittar inte.... men kika in på http://asplund.blogg.se/gravid så förstår du *s*

Idag har vi sysslesatt oss med lite trädgårdsarbete, slappa i lagom dos och jag och Lilla söta E har varit på en långpromenad, E i vagn och jag med gympa skor....Jösses.
Tror båda prinsessorna somnar snabbt i kväll. Mykcet härjande ute och sent i säng i går efter obligatoriska trevliga middagen hos mamman och pappan.

Kommentarer
Postat av: Millan

Grattis...helt underbart att vara gravid.... va kul!!

2006-04-16 @ 09:16:04
URL: http://quarter65.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilka söta häxor du har där hemma. Stackars dig!?? som mår så dåligt. (fniss,fniss!) Inte speciellt hemligt längre, eller hur!? Sköt om dig och hoppas att du får lite energi emellanåt eller iallafall tills vår resa.
Kramisar från mig!!

2006-04-16 @ 22:55:00
Postat av: Ida E

Hej drrling! Tråkigt att må dåligt, men den som væntar på något gott.. *tss* Hær i Norge lever livet. Trivs riktigt bra, men tænker vældigt mycket på hur ni har det dær hemma. Hur lever livet på B ? Du kan væl maila till mig om inget annat.. Den kommunala adressen fungerar inte att skicka till/från, men skicka ett till min spray-mail. Jag vill veta allt !!! Massor med kramar på dej. Miss Ya

2006-04-18 @ 19:09:50
URL: http://blogg.passagen.se/idaeklundh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!