Sommarprinsessa

Semesterflicka

Vår lilla söta envisa prinsessa, en dag vid Vänerns kant. Det blåste nästan full storm. Annars tror jag det blivit ett bad.
Vi spenderade en knapp vecka på bilsemester. En dag på High Chaparral, två dagar i skogen med fiske och bärplockning, en dag vid hotellpoolen och en dag vid havet. Jätte skönt att komma iväg ett par dagar, det enda som saknades var svampen som både jag och maken ville leta efter. Tyvärr har det varit för torrt, men nu här hemma har det vänt och efter en timme i skogen så fick vi ihop till en hel middag med KarlJohan!

Kommentarer
Postat av: Annika@home

Underbar bild! Ljuset är fantastiskt fint och lilltjejen är sockersöt!

Kram till alla Asplundare som jag inte träffat sedan jag vet när!

2006-08-21 @ 22:14:49
Postat av: Sandra

gud vilken gullig bild =)

2006-10-10 @ 16:28:37
URL: http://sandralx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!