Julbord med prinsen. ? Idag har jag och herrSnusmus varit på...

Julbord med prinsen. ? Idag har jag och herrSnusmus varit på julbord med kollegorna. Trevligt. Herr snusmus fick fina kläder och mamman fick fina rosor. Förutom detta fick man även traditionell kulklapp från nämnden( som chefen handlat). Öppnade denna när jag kom hem( för vem väntar egentligen till julafton med att öppna sitt företagspaket?) och jesus jag höll på att skita på mig. Öppnade och blev glad, en stegräknare, bra nu när man försöker återställa kroppen. Som vanligt slits ju paketet upp och vem fan har tid att läsa bruksanvisning? Slet av de där som hindrar batteriet från att alstra ström, av plast. Vad händer? Jo fanskapet börjar tjuta och då menar jag tjuta högt, värre än ett billarm, värre än vårt huslarm. Fick jag tyst på det då? Nä då utan jag fick gömma den längst ner i tvättkorgen och sen fick jag lusläsa anvisningarna. Man skulle sätta in en sprint för att få tystnad. Det var en stegräknare med överfallslarm. Fiffigt men högljutt. Tack chefen för såväl julbord och gott samarbete i år men framför allt för en mindre hörselskada :-) tack kollegorna för Snusmusens present. Kläderna är jätte fina. Lovar ett kort på honom när han är uppklädd. Kram på er allihopa och God Jul och Gott nytt år. Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!