Lånad av Annika

A) Fyra jobb som jag haft:
1. Enhetschef inom äldreomsorgen
2. Biståndshandläggare
3. Kassabiträde på Maxi
4. Konsumföretagare.

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. The Rock
2. Såsom i himelen
3. Top Gun
4. Ronja Rövardotter

C) Fyra platser jag har bott på:
1. Klippan
2. Landskrona
3. Helsingborg
4. Forestad
D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. House
2. Anna Phil
3. Vänner
4. Uggly Betty

E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. Mallis
2. Cypern
3. Gran Canaria
4.Los Angeles

F) Fyra Webbsidor jag besöker dagligen:
1. Aftonbladet.se
2. dmi.dk
3. Blogg.se
4. Google.se

G) Mina fyra favoritmaträtter:
1. Tacos
2. Bakad potatis
3. J:s potatisgratäng med rostbiff
4. Korvstroganoff

H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. DÄr det finns  mycket snö
2. Där det är riktigt varmt
3. På ett spa
4. Månen?


Vilka är dina fyra svar?


Kommentarer
Postat av: Mia

Oj vad olika saker du gjort
Gott nytt år på er.

2006-12-31 @ 19:07:04
Postat av: Annika@home

Välkomna hem igen! Vi hoppas att ni haft en skön semestertripp och att ni fått en betydligt vitare jul än vad vi fått här i Skåne.

Ha det gott! Kram, A

2007-01-01 @ 22:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!