Lille prinsen sover.... Vi är fortfarande kvar på egenvårds avde...

Lille prinsen sover.... Vi är fortfarande kvar på egenvårds avdelningen. Jag ska stanna tills i morgon. Känns himla bra. Ammningen fungerar fint och lilla prinsen är nog bland det coolaste jag träffat på, inte mycket som får den pojken att hetsa upp sig. Nu sover han efter ett ansträngande :-) besök av sin söta men vilda kusin, som dessutom blivit så stor så stor. :-). Tack för alla gratulationer både via sms och via bloggen. Jag ska se om kan lägga in fler bilder på prinsen via mobilen och orkar ska jag se om jag kan få ner en förlossningsberättelse. Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!