Den mysiga fredagen

Ett fiasko kan man säga om den mysiga fredagen... för den blev allt annat än mysig.
Till börja med så fick jag jobba över istället för att köra hem lite tidigare. Så är det ibland men det är trist när man ställt in sig på att komma i från lite tidigare.
Sen blev nog J sur på mig när jag sa att jag inte rikitigt kände för att åka till Göteborg när där ser ut som det gör hemma. Så då valde min kära make det han gör när han surar, han säger ingeting... han väljer TYSTNADEN som makt mot mig * ler skevt* och det funkar ju för då blir jag både osäker och ledsen. Dessutom hur lätt är det att argumentera mot någon som inte säger något alls. 
Jag la mig i alla fall på soffan för att se på Let's Dance varvat med OS invigningen. Men jag somnade innnan första paret. Vet inte när J sa till mig att gå upp och lägga mig. Han var inte på bättre humör då.....
SUCK, undras hur denna dagen ska bli... Tycker inte det är ofta vi "kivar" men oavsett så är det jobbigt.

andromeda skrev som kommentar i går att jag borde låsa dörren och köra i från skiten. Kanske skulle jag göra det.... det är bara det att ångesten kommer i fatt mig sen över att det ser ut som det gör!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Aj då...inte fördärva Js helg sådär! ;o) Jag tror att ni kom iväg trots allt!
Kram C

2006-02-11 @ 16:47:10
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Lind@n

Du känner mig rätt väl... jovisst kom vi iväg... så nu har jag en del att ta tag i ... Men det ordnar sig...Kram

2006-02-11 @ 17:49:00
URL: http://asplund.blogg.se
Postat av: Caroline

;o) Ja, jag gör nog det min vän!
Kram!

2006-02-12 @ 20:34:15
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!