Intervjun

Jag tycker att jag är en ganska sansad kvinna... normalt sett alltså, drabbas sällan av panik ångest men det hände nästan i tisdags innan intrevjun. Fy bubblan vad nbervös jag helt plötsligt blev. Men det lugnade ner sig när jag väl kom in på intervjun som gick hyfsat.... men ... äsch jag vet inte... skönt att vara en av de fem som var kallade i alla fall... Helst vill jag ju bli den av de fem som får jobbet men om det inte blir så är det ju ingen ko på isen... jag har ju ett bra jobb måste bara förändra min situation lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!