Jag förstår inte.

Min farmor fyller 85 idag. En stor dag för henne. Hon ser alltid fram emot sina födelsdagar. Då får hon vara i centrum, folk kommer för att träffa endast henne. Det gillar hon.  Jag kunde inte åka dit på grund av magsjukan. Vill inte smitta henne. Det förstår hon. Men en sak som jag inte förstår, det är hur min pappas bror kan välja att inte åka dit, när han för en gångs skull var hemma i sverige när tanten fyller år. Nä, jag försåtr det inte. Men kanske ligger det mer bakom än vad en annan förstår.
Jag tycker iaf att det är lågt att endast skicka en blomma när man vet att det tanten mest vill är att man ska komma.
Jag har dåligt samvete även om jag har giltigt förfall. Tanten skulle inte klara att bli smittad av magsjukan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!