Kändiskåt


Igår hade vi besök av J:s bror M med sin söta nya flickvän I. Har aldrig träffat I tidigare, men jag måste säga att det var en söt liten tös. Rar och frammåt, vågade ta för sig och verkade veta vad hon ville. *gillade*
M hade köpt en "jogging"overall till mig I New York! Underbart röd är den. Känner mig så mysig tomteröd i den *asg*.
M är en så himla mysig kille, nästan lika mysig som min J. Ändå är de så himla olika som två bröder nu kan vara.  Svärmor ringde i går när M och I kommit, vi skrattade gott... Det händer alltid när M är här, svärmor B hittar alltid en anledning till att ringa när bröderna Asplund träffas, hon är söt på sitt sätt....

M berättade att Helt Off släpper en ny reaggeskiva nu i början av april. 
Men redan nu kan man ladda ner en gratis låt på deras hemsida.
 http://www.jujurecords.com/news.php?id=65 
Det har jag gjort.
Tänk att lilla kändiskåta jag har en svåger som gör musik som säljs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!