Man måste ju ha en åsikt.

När det gäller melodifestivalen så måste man bara ha en åsikt. Det har ju även jag så klart.
Jag tyckte att det var rätt låtar till final och rätt låtar till andra chansen. M höll inte med, hon tyckte att det skulle varit Linda B och Electric Banana Band som skulle gå till final. E ville ha Hanna G för att hon var väldigt söt. J somnade nästan :-)

Jag tyckte Andreas  låt var stört skön. Helt klart min favvis!

Nästa vecka är det dags igen. FAst tydligen kl 19 denna gång, det passar mina prinsessor bättre!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gillar oxå Andreas Johnsson, fast hörde knappt låten...äh, jag litar på att han var bra! ;o) Däremot klöks jag när jag ser och hör L.Bentzing...huuuu!

2006-02-19 @ 13:58:46
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Anonym

borde man inte lägga ner hela melodifestivalen........DIN BROR

2006-02-22 @ 18:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!