Min svägerska

Min Svägerska A är en söt tjej. Hon har hängt med i mitt, eller rättare sagt min bror C:s liv i många år nu. A är en tjej med skinn på näsan och ändå så är hon bland det mest ödmjuka och jordnära man kan tänka sig.
Nu står både bror C och söta A inför den största utmaningen i sina liv som man kan stå inför och jag måste säga att A har en sådan sund inställning till att bli mamma och få ett barn som man kan tänkas ha. Hon har ganska klart för sig hur hon vill att det ska bli, men är samtidigt förste man att säga att man vet ju aldrig hur det blir och hur man reagerar.  Hon är öppen för att livet kommer att förändras oerhört och jag tror att hon kommer att klara det med bravur!
Jag tror att hon är mer redo för det här än vad jag var när jag väntade M. Det känns så i alla fall.
Sen kan jag bli full i skratt oxå, tänk att min lille bror är gift och ska ha barn med sin FRU.... jag minns fortfarande när han var nyfödd *fniss* Men men det ska bli spännande att bli faster snart!
Jag har gissat på att FB föds den 25 Mars och att det är en lite pojke!

Kommentarer
Postat av: Reisan

Jag vill också bli faster. NUUUUU!!!!

2006-02-06 @ 20:19:15
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: Anonym

det var det den största och bästa komplimang jag någonsin fått. jag blev rörd, så rörd att stora krokodil tårar rann ner för mina kinder. TACK jag kommer le resen av dagen, vad som än händer.
DU e BÄST!!!
Tänk så lyckligt lottad man e både hitta sin dröm prins och få värdens bästa svägerska på köppet.
svägerskan A

2006-02-09 @ 09:55:53
Postat av: Lind@n

Du är så väl värd den komplimangen... den kommer fårn hjärtat dessutom
Kramen

2006-02-09 @ 20:07:32
URL: http://asplund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!