Nöjd

Jag är nöjd idag!
Av två anledningar!
 Ett:  Vi hade snickaren här i går och tittade på vårt förslag till ombygge, det blev nya planer... en av mina första ideer blir det som vi ska göra! Som alla andra dissat *ler* lite ego får man vara va? Jag tror det blir skit bra!
Två : Jag ska på intervju på Tisdag!!!! Håll tummarna för mig!!! Till och med min skeptiske man tror att jag ska få jobbet, men sån tur kan man väl inte ha??  Fast jag är kluven att lämna mitt nuvarande jobb... men det får bli ett annat inlägg!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Berätta mer om din idé!
Å du, tumhållning på tisdag, klart att du får jobbet! Go Lindan, Go Lindan! :o)

>

2006-02-02 @ 19:54:03
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Reisan@work

UNDERBART!!!! Jag är så glad att du kommit ett steg närmre det nya drömjobbet. Jag hoppas, hoppas att du får det! Härligt!!!!

Kram, Annika

2006-02-03 @ 09:30:42
URL: http://nihaoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!