Allt möjligt svammel

Idag har vi varit en runda på Ikea och kikat på kök. Nu i vår någon gång så ska vi renovera. Ska bli så roligt så! Har nu många kataloger hemma som det ska tittas i. Det är spännande. Vet bara inte vilket kkök det blir, På Ikea så kan vi ganska mkt mer för samma pengar som på Marbodal eller Ballingslöv. Vi får väl se. Budgeten är väl tilltagen så vi kan göra som vi vill.
Medan vi var på Ikea fick vi köpt en massa braochha saker oxå! Det är kuligt det med!


E börjar bli grön och gul över näsan, stackars snuttan, ingen vacker syn.

Jag har bestämmt mig för att söka nytt jobb.  I den här kommunen Det är skönt att ha bestämmt sig.... men gisses vad jag har velat på vägen dit. Min underbara kollega I har hjälpt mig på vägen. Utan henne så hade jag nog aldriog kommit till klarhet... ska berätta mer varför en annan dag..


Ikväll blir det film popcorn, levande ljus, pläd och mys i soffan. Vi är rätt slitna efter en tuff vecka.
I morgon ska vi kasta oss över pulkabackarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!