Cillit Bang

Jag är en såndär som går på reklam  då och då, har ni sett reklamen för Cillit Bang. Ett undermedel som ska göra rent allt. Efter tre veckors tittande på reklamen och funderande om det kan vara sant att det är så bra, så kunde jag till slut inte motstå att köpa en flaska.... dyr var den.. tror den kosta 49 eller 59 spänn. Men det kunde det ju vara värt...om det kunde ta bort beläggningen vi har fått av kopparutfällningen i duschen.
Hem med flaskan och läste hur man skulle göra. Spraya på och torka med svamp eller trasa om det var mkt som skulle rengöras, sagt och gjort.... och........ det fungerade verkligen.... Så ren som min dusch blev nu vet jag itne när den var sist. Nu kommer det att gå åt mycket Cillit Bang här hemma, och jag komemr förmodligen att fortsätta gå på reklam eftersom Cillit Bang funkade.... och det gör förresten Vanish oxå.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ups,,,, nu kanske jag oxå går på reklamen...cillit bang...min dusch blir som ny....

2006-01-25 @ 14:38:56
URL: http://quarter65.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!