Söndag morgon

och Nitton grader KALLT. Fy bubblan. Toaletten har frusit så vi kan inte spola utan vi får snällt pumpa upp vatten i en spann  och slå på ... Det kräver att man tycker sånt är charmigt om man ska klara av att bo så här på landet. Det tycker jag... men jag tycker inte att det är skönt när det är så här kallt.
Nåja nu har vi tänt en brasa och tänt massor med levande ljus. Kanske får vi upp värmen idag :-)

Senare så ska vi åka till min bror C och hans söta fru A. Hon har en sån fin kula på magen. I slutet av mars ska FB (mitt namn på hennes  magen) titta ut. Ska bli kul att barnen äntligen ska få en kusin.
JAg tror att FB är en påg... Jag har beställt en liten sak som jag ska göra till FB. Vi får ser om den blir klar...

Min vän C i från Skånemammagruppen bloggar, hon skriver så bra, jag skrattar nästan varje dag.  http://lillymarlen.blogg.se/ Igår så beskrev hon en mysig lördag kväll med stryktvätt..... Tänk så väl man känner igen sig. För att hinna med allt man både måste och borde så får man ta till de där stunderna som egentligen borde vara för avkoppling.

Kommentarer
Postat av: Skånemamman och vännen C

Tack för dina fina ord! Härligt att jag kan glädja dej med ett skratt, det är nyttigt med ett skratt om dagen! Fortsätt gärna läsa hos mej!
Kramen från C

2006-01-22 @ 22:27:04
URL: http://lillymarlen.blogg.se/
Postat av: Reisan

Vaddå FB?! Vad betyder det?!? Förrsten vad kul att lillebror och hans fru har en liten bulle i ugnen. Då kanske vi kan hoppas på ännu ett tillskott bland oss Skåne-mammor, eller?!

Kramisar! Annika ;-)

2006-01-23 @ 20:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!