Storebror

har jag ingen däremot så har jag ju följt 3 säsonger med Big Brother och nu börjas det igen... jag hade bestämmt mig för inte falla ner i det träsket igen... beroendet av Big brother..... men nu när det börjar närma sig så får jag nog erkänna för mg själv att jag i alla fall vill se vad det är för typer som ska bo i huset i år igen... Vissa personer har ju ofrånkommligen fastnat i mitt huvud. Jag tror jag ska gå in på dem en annan dag för nu har jag lite annat att göra...På söndag bänkar jag mig och tittar på Storebror... intiligens befriande eller ej....

Kommentarer
Postat av: Camilla

farligt med beroendeframkallande tvprogram... jag får försöka undvika allt sånt...räcker att jag blivit bloggberoende!!

2006-01-26 @ 15:29:19
URL: http://quarter65.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!