Trött

Jag är trött ikväll. Förvisso är jag inte någon kvällsmänska men ändå... idag är jag gäspig... sov nog lit dåligt i natt. Ska snart gå och natta mig med en bra bok, vet dock inte än vad det blir, det ligger två stycken på sängbordet, en som heter Predikanten och en som heter .. hhmmmm Hembiträdet var det nog. Minns inte just nu vem som skrivit dem, eller jo den ena är nog skriven av Camilla Läckberg... tror jag hon heter... jag får allt rätta mig i morgon om jag har fel...
Hembiträdet har jag börjat på, det är rätt kul. Handlar om en kvinna som av en slump blir en"tittare" och efter ytterligare några "slumpar" så blir hon ett hembiträde....



På tal om hembiträde.. jag skulle vilja ha ett sådant ibland... som  kväll till exempel när jag tog mig igenom strykhögen, då hade det ju varit skönt med ett hembiträde.


Någon undrade vem FB och varför FB är... FB är min bror C och hans goa fru A:s bebis som än så länge bor i A:s lilla runda mage. FB betyder Frans Birgitta och det är mitt smeknamn på magen. Som för den delen är bland det sötaste jag sett!

Nä nu skriker min Kudde att den känner sig ensam och försmådd. Hasta la vista ses i morn eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!