Fy vad dåligt

det var med bloggande på den här sidan. Kanske kan det bli bot och bätttring nu då jag äntligen gått på SEMESTER!!!!
5 Orörda veckor framför mig!
Underbart!
Ska försöka bruka lite mer allvar med allt under den här tiden.
Idag blir det en slapp och städe dag. Det är så skönt när det är klart sen!

Prinsessan M vaknade kl 09:30 och Prinsessan E sover fortfartande och klockan är 10....Tror aldrig det har hänt..... Även de njuter av semester/sommarlov. Jensen jobbar dock en vecka till.

På onsdag så fyller prinsessan M 6år.... var har tiden tagit vägen??

Jag kommer försöka avveckla min andra blogg och lägga över allt här för att jag inte ska bli så förvirrad var jag ska skriva...Men inte idag! Kanske en annan dag med dåligt väder?? hehe då hoppas jag att det inte blir gjort förrän i slutet av augusti för jag vill ha sol och värme!!!!

Nu ska jag ta mig ner till metropolen Röstånga och köpa lite frukostbullar och göra en riktig mysfrukost.


Ha en bra dag!
Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Mika

Javisst e det harligt med semester....
Mys nu pa ordentligt HELA semestern..

Kram
Mika

2006-07-22 @ 12:24:38
URL: http://famthonell.webblogg.se
Postat av: Mika

Javisst e det harligt med semester....
Mys nu pa ordentligt HELA semestern..

Kram
Mika

2006-07-22 @ 12:31:30
URL: http://famthonell.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!