Min sykunskaper

Marika frågade i föregående inlägget om det var jag som hade sytt tösernas klänning. Förlåt Marika men jag och hela min familja skrattade rakt ut. Jag är fullständigt orförmögen att sy. Klänningarna är köpta Disney klänningar *s*

Mina sykunskaper är så illa att när Storan för något år på dagis hade fått hål på sina byxor och dagis fröken säger till henne att det får du be mamma laga. Så tittar Moa konstigt på fröken och sen påmig och säger, men Mamma kan inte sy det gör ju pappa. När tom en 3 åring kopllat hur illa det är då är det illa*s*

Kommentarer
Postat av: Marika

*gaps* Gud vad jag känner igen mig *S*!!!
Jag syr inte så mycket heller, kanske att jag syr raksömmar på maskin, men laga och lägga upp byxor och sån??!! NEJ, NEJ!! inte jag...kan inte, H brukar få göra det!! *gaps*

Åhhh härligt med ett gott skratt!!

Kramis

2006-06-03 @ 10:37:08
URL: http://famthonell.webblogg.se/
Postat av: camilla

haha... syslöjd i skolan...här var en som fick ett streck

2006-06-03 @ 18:53:20
URL: http://quarter65.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!