Tid och ork..

skulle jag vilja köpa mig just nu. Hinner inte med något känns det som... inte det jag vill i alla fall.
Men snart är det semester och sen ska jag ju bara jobba 50 % en period... Gud så skönt, just nu känner jag inte alls för att jobba, är ganska trött på " mina Tanter" de flesta är jätte goa men en del kan driva mig till vansinne.
Vill ha mer tid för barnen, ska försöka idag, har tagit komp i eftermiddag och ska hjälpa till och köra dagis på utflykt! Mysigt!
Nu ska jag kasta mig över ltie stryktvätt innan jag väcker barnen. Jobbar hemma under förmiddagen så de kan få sova ett tag till.
Tjipp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!