Är det på G?

Kanske kanske är h*n på G!
Pratade med min bror i förmiddags när vi var och handlade lite kött i gårdsbutiken där han jobbar. Och i går hade Lilla söta rara A haft 4 minuter mellan värkarna, så de hade varit inne på förlossningen och vänt, sen hade de fått åka hem igen. och det hade lugnat ner sig men det kan ju inte vara så långt kvar... hon hade börjat öppna sig dessutom!!!
 Så kanske kanske jag är faster innan helgen är över , ahh vad jag längtar!
Heja A! .... Du är en kämpe!

och bror... du var coolare än jag trodde idag :-)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!