Chefer

Jag har en bra chef, för det mesta, hon kan vara lite hönsmamma och har ibland en tendens att vilja vara med och pela i saker som hon inte har med att göra men det kan man leva med. Honhar så många andra bra sidor.Däremot så har itne min vännina A någon bra chef, hon har berättat om denna vidriga kvinna vid  ett flertal tillfällen och nu har denna chef återigen visat hur inkompetenta chefer kan bete sig... . Läs här får ni se Nihaoma - I HATE HER!

Jag funderar över hur jag själv är som chef.... vissa gillar nog mig .... medan jag övertygad om att vissa tycker jag inte klarar av det alls.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!