Fy bubblan! Idag är det min tur att vara bakis. Det bor en öken ...

Fy bubblan! Idag är det min tur att vara bakis. Det bor en öken i min käft. Dessutom är jag sanslöst trött. Begriper i och för sig inte varför jag är vaken redan när jag för en gång skull bor på hotell. Kanske för att här är typ 150 grader varmt och att den dumma klockradion ringde klockan hur tidigt som helst. Detta kommer att straffa sig surt i eftermiddag. Kan någon förstå vem som bjöd in till eftersnack på mitt rum i går kväll? Skulle det varit jag? Kan väl aldrig tro det eller;-) Nåja de sista försvann när jag demonstrativt började borsta tänderna. De förstod piken. Men klockan var då långt förbi läggdags för Lind@n. Nu ska jag göra något man sällan eller aldrig gör eller kan hemma. Somna om. Puss. J om du läser detta : hoppas ni har det bra. Älskar er.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Nämen det var inte likt dej Linda, bjuda in till eftersnack, du är ju tyst som en mussla...*NOT*!!! Hahaha! Var befinner sig frun någonstans nu då? Hotell, ha, tro inte att jag är avundsjuk på att du snart ska trycka in hotellfrukost! Inte det minsta avis...*hur dåligt ljuger jag egentligen* ;o)

Kramis! Hoppas du fick lite extra sömn!

2006-03-15 @ 07:38:17
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!