Snart så...

Min svägerska Söta lilla A har börjat vara hemma för att varva ner innan FB kommer. Hon har tydligen bestämmt sig för att de ej ska svälta ihjäl. Här följer ett litet samtal  från MSN med min söte bror C. Men om det är varva ner hon gör så....

L: Godmorgon, Vad gör ni idag?

C: inte mycket, hej föresten

L: okej. Ni är inte sugna på nybakade kanelbullar i em?

C: tänkte detsamma fast med nybakta kanekbulalr kärleksmus morotskaka vaniljbullar braunis mm mm (anna e hemma mycket nu )

L: oj jösses .herrejävlar... de kan inte ha några bakgrejor kvar i Affären. Hon har väl bara varit hemma sen i onsdags?

C: nej men vår frys e knök full, nej det blev en vecka innan. det e bättre hon bakar fr innan det var det städ mani, golvet börjar bli slitet av allt torkande

Ja jag säger då det...
Puss på dig A jag gillar dig och blir er frys full så kom till mig!

Kommentarer
Postat av: Reisan@work

Du kan väl skicka min adress till din svägerska. Vår frys innehåller inte så mycket som en kaka, muffins eller kanelbulle. Bara tråkig mat.

2006-03-06 @ 08:57:15
URL: http://nihaoma.blogg.se
Postat av: Ida E

Hej snäckan. Tack för bullarna. Jag blev sååå glad så du anar inte. Goda var dom, så hälsa flickorna att de är världens bästa bullbakerskor. Kram Kram.

2006-03-06 @ 13:40:41
URL: http://blogg.passagen.se/idaeklundh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!