Huvud och Kroppar

Någon som missat Icas senaste fluga... man får ett huvud varje gång man handlar för 100:- och vid köp av vissa produkter så får man en kropp till. Mina sessor är ganska fotbollsintresserade och någon på dagis hade berättat om denna fantastiska fluga, man kan samla. Vilket fått till följd att när vi ska handla så vrålar de: Mamma vi måste handla på Ikea (deras namn på Ica) så vi får fler huvud. Nåja huvud är väl okej att samla, man får ju liksom huvuden på köpet...Då är det värre med kropparna.... För att få ihop kroppar till ett helt landslag så måste jag köpa tex 22 rexona deodoranter, eller 22 flaskor med senap, eller 22 paket milda eller varför inte 33 paket Milda gräddprodukter, givetvis kan jag ju blanda av allt oxå........ Jo.... visst  fyller jag väl skåpet med detta.....Näää trodde inte det heller..... eller..... jaja oavsett så står nu står Henke Larsson och Andreas Isaksson och tittar på mig när jag skriver detta.... och i ett nyinköpt album sitter det ett antal spelare.... dessutom så är jag lika ivirg när barnen sliter upp de pyttesmå kuverten med spelarhuvud ....ahhh hoppas vi får några vi inte har.....
Egentlgien gillar jag inte sådana här reklamjippon men..... det är ju snart VM och...... nåja det blir säkert jätte bra om barnen (läs jag ) lyckas få ihop alla spelarna..... Men alla kropparna ska vi inte köpa..... eller ???


http://www.huvudochkroppar.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!