MAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMAAAAAA

Jag har läst ganska många föräldraböcker .. allt för att få bekräftelse i att mina barn är normala eller att jag själv klarar av föräldrar rollen, tittar med glädje på nannyakuten nannyjourne osv för att se om vi är normala och ingentsans har någon upplyst mig om att barn måste inleda alla meningar med MAAAAAAAAAMMMMMMMMMMAAAAAA oavsett vad det gäller.... just nu driver mina underbart söta sessor mig till vansninne med sitt oavbrutna tjattrande och det spelar liksom ingen roll vad det gäller, alla deras meningar börjar med Mamma oavsett om det är en fråga som ska besvaras, om det ska berättas något , eller om det ska gnällas om något eller om de behöver hjälp. Jag älskar mina ungar men ibland blir det lite mkt... kan de någon gång fråga sin far kanske?
Det är liksom inte det att han inte vill vara delaktig... det är bara sessorna som utelsuter honom..... Jag ska nog rymma en dag så får vi se vad som händer  *s*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!