Sexdrömmar

Ja, sexdrömmar har väl alla då och då... jag undrar dock ibland om man är normal om man drömmer om att ha sex med sin EGEN  man på en vacker sommaräng eller om att älska tillsammans i duschen. Ibland verkar det inte som om det är normalt att drömma om sådant längre, utan man ska drömma om att sex på udda ställen, man ska ha udda sex,  man ska göra det upp och ner, fram och bak, man ska vara elva man i sängen samtidigt osv...
Är jag onormal som drömmer om min man och om våra stunder tillsammans?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Nä, Linda...du är väl för tusan inte onormal! Tänk vad fint ni har det tillsammans när dom tom DRÖMMER om era stunder! DET är maffigt! :o)
Jag tycker också att det blivit så jäkla porrig allting, ALLA ska vara rakade, ALLA ska tycka att analsex är det mest normala som finns osv...såg Insider häromkvällen om porrfilmsinspelning och då vill den kvinnliga aktrisen ABSOLUT lära sig "dubbelanalt", alltså bli penerterad i analt av TVÅ män - SAMTIDIGT!! Kan du fatta?!?!? Man blir ju nervös för tusan! :-O

Fortsätt drömma om det mest normala!

Kramis!

2006-05-21 @ 12:03:16
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Lind@n

Nä det är ju precis så jag menar, varför skall allt hausas upp till max. VArför kan inte det som är nära en själv vara det man får drömma om.

2006-05-21 @ 13:41:46
URL: http://asplund.blogg.se
Postat av: Reisan@work

Fy vad äckligt, Caroline. Vilken tur att jag inte såg det. Alltså, "dubbelanalt" vad fasen är det för trams?!? Kan ju bara tänka mig vilken spänst det är i den muskeln sen... NOT! Lagom sexigt!

2006-05-22 @ 10:57:16
URL: http://nihaoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!