Slö bloggare

Ja det är jag just nu... jag har ingen inspriation att skriva för tillfället, kan iof ha med att göra att jag mår illa så fort jag sitter ner.
En vecka kvar tills vi åker till GC ska bli himla skönt. Pratade med vännen C i går och det var varmt och skönt där nere. Jag saknar henne så! Ska bli så kul att träffa henne!

På tal  om sakna jag saknar L oxå. Hon har inte setts till eller hörts av på länge, måste nog ta tag i tösabiten snarT!


Annars?? Solen skiner och jag har tvätt på tork ute, Underbart!

Kommentarer
Postat av: Ida E

Hej du. Igår var jag på Björkis. Det var väldigt kul, synd du inte var där. Kom på hur mkt jag saknade alla goa. Vad har du själv för MSN ????

2006-05-04 @ 09:01:00
URL: http://blogg.passagen.se/idaeklundh
Postat av: Ida E

Fin fint, då ska jag lägga in dej så fort jag kommit hem til min egen dator. Sitter just nu i Hästveda... Kram på dej, hoppas att du kan behålla någon näring..

2006-05-04 @ 10:20:10
URL: http://blogg.passagen.se/idaeklundh
Postat av: Reisan@work

Ja, det var ju hemskt vilken låg aktivitet det var här nuförtiden. Vi trogna läsare är vana vid att det rasslar in nya inlägg mest hela tiden. Fast jag får nog också erkänna att det blivit lite si och så med mitt bloggande. Kan det bero på det fina vädret och att det äntligen blivit vår! ;-) Hurra!!!

2006-05-05 @ 08:40:09
URL: http://nihaoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!