Allt lungt idag

Har i dag spenderat förmiddagen med att vara med på Lilla sessans dagis, mysigt att få vara nära henne i hennes egen lilla värld, det brukar ju vara hennes eget space så det är skoj att få vara med ibland och kika in där. Hon behövde det efter ett långt och tråkigt utbrott i gårkväll. All var katastrof för henne, hon somnade i pappas armar fortfarande snyftandes över något som varken vi eller hon egentligen förtod vad det berodde på. Men vår annars pigga och glada tjeja måste väl oxå få bryta samman ibland. (Det gör ju hennes mamma ganska ofta ibland *s*)

Magen har det inte hänt så mkt med idag... har sammandragningar med jämna mellanrum dock varken kraftiga eller smärtsamma eller speciellt ofta så.. det dröjer nog ändå ett tag till.

Avslutar idag med en liten söt historia jag fick på mailen.

Evert, 8år, satt på polisstationen - han hade rymt hemifrån.
Polisen frågade varför han rymt.
Evert svarade: " -Innan jag somnade igår kväll, hörde jag hur mamma
och pappa var väldigt bekymrade över hur amorteringarna på huset skulle
betalas.
Senare vaknade jag av ljud från deras sovrum, där jag hörde pappa
stönade säga: " -Jag drar mig ur".
Mamma svarade också stönande: "-Vänta lite så kommer jag också..."
Så då tänkte jag att det var ingen ide att stanna kvar ensam och ta
hand om amorteringrna, jag är ju bara 8 år!"


Tjipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!