Ännu en dag närmre BF

Så hade då måndagen passerat.... eller nästan i alla fall. Idag har vi fått vatten i nybygget, eller i alla fall kallvatten, i morgon får vi förhoppningsvis i gång disk, tvätt och torktumlare inne i nya delen.
Kvar här nere är nu bara badrummet och varmvattnet. Lyxigt.

I morgon ska vi till barnmorskan, för vad jag hoppas är sista gången! På onsdag är det beräknat födelsdatum för bebis. Men jag undrar jag....om det inte blir til helgen....
Har iof ganska starka förvärkar på kvälllstid, med ungefär 7 mins mellanrum .. men går jag och duschar och lägger mig ner och vilar lite så försvinner de efter 2-3 timmar.... nåja någon nytta gör de kanske.

Glöm inte skriva en kommentar om du nu ändå är här!
Jag ser att ganska många läser men det är nästan bara Caroline och Annika som kommenterar! Tack söta A och C för det i alla fall!
Kram
Tjipp

Kommentarer
Postat av: Ella

Åh, vad mysigt. Jag älskade den tiden, precis innan min lille kille bestämde sig för att komma ut. Hoppas förlossningen går bra. /Ella

2006-11-27 @ 18:25:15
URL: http://whattowear.blogg.se
Postat av: Idha

Lycka till med barnafödandet! Inte länge kvar...

2006-11-27 @ 18:37:32
URL: http://idhaedstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

Puss på dej Lind@n! Nu är det inte långt kvar!!!
På fredag...DÅ smäller det! :o)
Klapp klapp på magen, du hör väl av dej när det är på G!?! ;o)

Tänker på dej, Gumman!
Kramis!

2006-11-27 @ 21:23:58
Postat av: Mika

Hej L!
Är här inne o "kollar" till dig emellanåt!! ;o)
Spännande, spännande!!!
Lycka till nu!

Kram
Mika

2006-11-29 @ 02:13:58
URL: http://famthonell.webblogg.se/
Postat av: anette

så häftigt:-D

2006-12-04 @ 12:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!