Stulit

Tio första:

Första bästa kompis: Petra
Första bil: Renault 5 -78:a

Första kärlek: En klasskompis Conny
Första husdjur: Sambo, svart vit vovve
Första semester: Hmmm...första vet jag inte, men minns en trevlig cykelsemester genom sverige
Första jobb: Sommarjobb som orienteringsledare !

Första köpta skiva: Oj...Hmm det var nog Carola!

Första riktiga kärlek: Henrik
Första piercing: Öronen vid 6 års ålder...

Första konsert: Herreys!



Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Minns inte
Sista bilfärd: hemfrån dagis i morse

Sista filmen du såg: Da vinci Koden
Sista ringda telefonsamtal: Till mamma!
Sista bubbelbadet: Ugglebadet för några veckor sen

Sista spelade cd: Martin Stenmark!
Sista kyss: Från någon av mina döttrar när jag deppade lite i eftermiddags
Sista gången du grät: Ii eftermiddags när jag eppade lite
Sista måltiden: Öhhh...korv och hemmagjord mos för en liten stund sen


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja
Blivit arresterad? Nej

Blivit kär vid första ögonkastet? Ja

Fått ditt hjärta krossat:? Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej

Haft ett one night stand? Ja

Busringt till nån? Ja

Sju saker du har på dig:

1. BH

2. Trosor

3. Inneskor
4. Linne

5. Halsband

6. Vigselring

7. Förlovningsring


Sex saker du gjort idag:

1. Vaknat
2. Ätit frukost

3. Lämnat på dagis
4. Tvättat
5. Julpysslat med barnen

6. Sovit lite middag

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Datorn
2. Min mobil

3. Digitalkameran
4. Min bil
5. Min bakassistent

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Jensen
2. Ingela
3. Jessica
4. Carina


Tre val:

Svart eller vit? Svart

Sommar eller vinter? Hmm Höst kanske.. nähä    Sommar säger jag då
Choklad eller chips? hmm det var svårt.. choklad tror jag ändå

Två saker att göra innan du dör:

1. Föda klumpen inom snar framtid
2. Förbli frisk och pigg!

En sak du ångrar:

1. Inget jag kommer på just nu... möjligtvis att jag inte sovit mer middag idag
 


Bara kopiera vilt!!!!
Roligt att läsa!
TAck Caroline för att jag fick stjäla hos dig!
KRam, Tjipp


Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja men vassego! :o)
Visst var den skojsig! Lite småkul att fördriva tiden med!
Å du...inte vara deppig nu vännen. Låt inte det negativa ta över nu...positiva vibbar kommer här: -Swwwwwwosch!
Klappa på magen och hälsa bebis från tant C! H*n kommer på fredag - I promise U!

Puss å kram min vän!

2006-11-27 @ 21:27:21
URL: http://lillymarlen.blogg.se
Postat av: Annika@home

Nämen, har du fortfarande en inneboende? Här kommer lite goa värkstimulerande kramar till dig. Och till den envisa bebbe som tydligen inte ska bli någon november-bebbe. Kram vännen! / Annika

2006-11-28 @ 20:44:05
URL: http://nihaoma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!