Mina älskade sessor

Ja sessorna är ju då hos farmor och även om jag älskar dem över allt annat så må jag säga att vissa dagar är det gudomligt skönt att få vara utan dem. Idag har jag verkligen njutit av att få vara själv. Älskade J är ju ute i nybygget och målar och jag går här inne och skrotar, tvättar och sorterar lite tvätt men slappar annars och dår är det faktiskt skönt att få lov att slippa höra mammatjat hela tiden.

Sessorna börjar bli stora det märks på många plan och de klarar det mesta själv, men de vill gärna ha uppmärksamhet som alla barn så klart och självklart ska de få det.... men....... gud så skönt det är att ibland få slippa höra:
-Mamma titta här
-Mamma kom
-Mamma  hjälp mig med detta
-MammaMamma Mammma MAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAa 
-Ja vad är det? 
-Inget jag ville bara se vad du gör...
Ibland är det skönt att få vara Linda istället för att vara mamma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!