Vakna tidigt

Ja jag har ju alltid varit morgonpigg, även om jag på senare tid fått allt svårare att vakna på morgonen. Idag skulle klockan ringa 06:30. Men jag vaknade kl 06. Smög upp, och hämtade tidningen och satt i lugn och ro och läste den innan jag väckte familjen.
När sen älskade J kört sessorna till sklan så kröp jag faktiskt ner igen och sov en dryg timme. Så himla skönt. Jag kan nog vänja mig vid att vara ledig*s*
Nu väntar lite tvätt och sen ska jag hämta lillsessan på dagis.
I eftermiddag så ska vi åka till nya köpcentrat i Hylling. Sessorna behöver varsin mössa bland annat!
Nu tror jag dessutom att jag hör våra kära snickare P&P här ute. Jag får gå ut och säga Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!