Många av mina bloggar

Insåg nyss att många av mina bloggar är skrivna på morgonen. Men det är väl då jag har tid. Jag är den i familjens om är mest morgonpigg och jag njtuer av mina morgnar, heslt när jag hinner smita upp innan någon annan vaknar. Idag är Malla dock vaken, det kliade så på hennes vattenkoppor. Men hon sitter och ser TV. Själv har jag röjt ltie efter gårdagen och sitter  nu uppkrupen i soffan med en kopp kaffe. Idag ska familjen hjälpas åt att kratta ut 16 ton singel.... Ska se om jag kan få till nåogn bild *s*
I eftermiddagkväll kommer ett par vänner, nya vänner till och med, hit med barn för att äta lite gott. Trevligt.

Lillebror fyller år idag förresten. Grattis grattis!


Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!