Han ger mig vad jag vill ha...

Jag har säkert sagt det innan, men jag gör det igen. Jag har en underbar man. Han är snäll och omtänksam och för det mesta underbart go. Idag har han gett mig nästan en hel dag för  mig själv.. precis vad jag behövde. Först var jag och storhandlade i lugn och ro och sen dörefter frissan i 2 timmar ENSAM. När jag kom hem packade vi tillsammans ur bilen och sen tog han Malla Ankarkrona och Fröken Snöflinga med sig upp i skogen och skulle se om de hittar någon svamp. Lilla herr Snusmus somnade lämpligt nog precis när de åkt så ja Mamman har fått total egen tid. Mumsfillibabba.
Synd att jag inte kan uppskatta min kära älskade J vid alla tillefällen.... igår så var jag inte lika glad... men det är inte ens värt att nämna.... älskar så.......

Kommentarer
Postat av: Sunshine

Låter som om du haft en jätteskön dag. :)

2007-08-15 @ 14:53:11
URL: http://marysunshineconsolate.blogg.se
Postat av: Caroline

Ahhh...kärlek! Glöm inte att berätta för honom!!
Kram C

2007-08-17 @ 16:44:20
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!