Tillbaka i rutiner

Så nu var allt tillbaka i gamla vanliga rutiner igen. Malla och Snöflinga  i skolan, Älskade J  på jobb och jag och SNusmusen är här hemma och roar oss. Det har dock varit tufft att komma igng, Det är väldigt tidigt att börja morgonen kl 0550. Jag som alltid varit morgonpigg njuter inte lika mycket numera av att gå upp tidigt. Detta har fått till följd att jag somnat gräsligt tidigt om kvällarna... till Älskade J:s förtjusning.... NOT.  Måste skärpa till mig lite.

Idag äe huvudet tungt och det känns som om det är en förkylningsbassilusk i min hjärncell. får försöka skrämma bort den med panodil och vitlök.

I helgen  hoppas jag kunna plocka sånna här
image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!