Men hur mycket hyss kan en ettåring hinna med på fem minuter? Ja det

Men hur mycket hyss kan en ettåring hinna med på fem minuter? Ja det kan man ju undra. Jag gör det. Undrar alltså. Snusmusen gör det inte. Han vet. Han har även numera upplyst mig (learning by doing) om att han på fem minuter hinner slänga ner en hel rulle toapapper i toastolen slabba med det blöta pappret hälla ut en hel paket med tops slänga ner några i toan. Sen hinner man även kladda ut en tub med tandkräm. Efter viss sanering har han nu försökt krypa in i diskmaskinen... Jag sanerade honom i vasken inte i maskinen dit in bröt han sig själv. Han må vara tyst och försynt bland folk men hyss det kan han allt hitta på.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Låter som du fått en grabb :) De är otroligt busiga, men ack så charmiga!!!!
Själv njuter jag av lugnat hos en mycket lugn och harmonisk tös. Någon sådan har jag inte haft förut :)

2007-12-03 @ 15:37:18
URL: http://river.webblogg.se
Postat av: Helena

Ha ha...skrattade lite för mig själv när jag läste. Känner igen det du skriver. Hyssen hänger med åldern men de ändrar karaktär ju äldre de blir;)

2007-12-05 @ 10:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!