Just nu

En liten nulägesrapport från familjen Asplund

Malla Ankarkrona: Längtar tills i morgon då det första officiella framträdandet med kören skall ske. Go och glad för det mesta men får ett och annat utbrott då och då.

Lilla Fröken Snöflinga:
Längtar tills tisdag då hon ska få ta hål i öronen.... om sprutan hon ska få på måndag mottages utan skäll och gnäll. Är lite mindre arg nuföritden.

Herr Snusmus: avgudar sina systrar och sina fina fina händer.

Älskade J: trivs på sitt ya jobb men har för tillfället maginfluensa och sitter i karrantän i sovrummet *s*

Mamman
: Lite små trött, men älskar livet, scrappar en del, surfar en del med nya bredbandet och laddar hem mkt musik.



tänker på min vän C som tyvärr förlorade en dröm i veckan... men är övertygad om att du har fler drömmar på lager som kan bli verklighet.

tänker på min kollega I som äntligen hittat mig på nätet, puss på dig min gurka!

Vill ha vår nu!


Vill ha färdigt renoverat NU!

Ska se på melodifestivalen i kväll

Ska ha sov morgon i morgon





Fyller år på måndag

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack sötis!
Åhh, är du i cyberspace med bredband nu?!?! WOW - det måste vara en riktig happening för dej! ;o)

Kramen till dej min vän!

2007-02-22 @ 08:45:56
URL: http://lillymarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!