Det gör ont..

att läsa om sådant här  http://hd.se/inrikes/2007/01/22/stopp-paa-vaeg-111/ En kvinna i min ålder på väg hem för att hämta sin dotter i två års åldern... och tvärt efter är det slut....Strax efter kom hennes man och såg vad som hänt... hur repar man sig efter något sådant... en mammalös unge och en man utan fru... så ont...Måste ta hand om mig så det inte händer mina nära.


Ännu mer ont gör det i mig när jag tänker på 8 åringen i Jönköping.... Sånt får inte lov att hända... Kan man hålla någon ansvarig för ett sådant vansinnes dåd... Det skulle kunna hända idag var som helst... hur kan jag skydda mina små? Jag kan ju inte bevaka dem varje minut....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!