Flyttat hem till mamman och pappan igen... Sådär kul får jag säg...

Flyttat hem till mamman och pappan igen... Sådär kul får jag säga, men vad ska man göra. Packade igår ihop mina och barnens saker och flyttad hem till mor och far. Barnen har fått ett rum och jag ett. Idag har det gått bra får jag säga även om det är drygt att åka fram och tillbaka med barnen till skolan. Förhoppningsvis är det dock bara denna veckan som vi ska ha det så här. Jag hoppas att vi kan flytta till helgen igen. Om allt har gått som det ska så ska svamparna vara bort brända och golvet gjutet till fredag eftermiddag. Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!