I morgon....



börjar vardagen igen, Malla Ankarkrona börjar skolan igen och Lilla Fröken Snöflinga ska återgå till att vara på dagis mellan 08 och 11. Jag och Herr Snusmus ska försöka hitta vår egen rytm under den tiden. Älskade J har ju börjat jobba på mya jobbet sen en vecka tillbaka. I december var han ju hemma med mig och lilleman så nu är det helt nytt för oss alla.
I morgon
I går hade vi släkt kalas för Lilla Fröken Snöflinga. Med snögubbetårta. Himla fin blev den, jag blev himla nöjd.

Är orolig för min vännina och kollega... tror hon kanske har det tufft. Kram på dig vännen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken fin tårta!! Hoppas att den var god också. Tack för välkomnandet.
Jag länkade dig var det ok???

2007-01-08 @ 22:00:23
URL: http://miloa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!