Jobbet. Hade besök av två kollegor i fredags. Himla mysigt. Jag ...

Jobbet. Hade besök av två kollegor i fredags. Himla mysigt. Jag insåg att jag njuter av att vara hemma men kan sakna tempot och en del av näringen man får när man jobbar. Men samtidigt inser jag att jag är väldigt ambivalent till om jag vill tillbaka till min arbetsplats. Vet inte om jag vill ha så stor personalgrupp igen. Förvisso är det en förändring på g, men frågan är var man hamnar då? Vad har jag för alternativ? Är jag ett hemmafru ämne? Vad kan nuvarande arbetsgivare erbjuda, vad erbjuder arbetsmarknaden i övrigt om ett år? Mycket att fundera över det kommande året. Tack i alla fall till mina "dansbandskollegor" gillar er. Kram. Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!