Rapport från mjölktanken. Den senaste veckan har jag levt i amni...

Rapport från mjölktanken. Den senaste veckan har jag levt i amningens töcken eller tecken. Lilla Snusmusen har problem med vikten och går inte upp som han skall. För att komma tillrätta med detta har jag intensiv ammat ett par dagar, varannan timme dygnet om. Jag börjar bli trött nu. Men det verkar ge resultat för igår hade musen gått upp lite i alla fall. För övrigt kan jag berätta att vårt tvrum åter börjar likna ett rum. Förvisso har vi ett råbetong golv men så som allt varit här den senaste tiden så tycker jag nästan det är lyx. Golvet ska läggas om ett par veckor och innan dess ska vi måla väggarna. Elkillen är här idag och fixar med elen så det blir klart. Även på ovanvåningen.? Malla Ankarkrona har börjat spela fotboll och sjunga i kör. Hon har svårt att bestämma sig för vilket som är roligast.?Lilla fröken Snöflinga spelar fotboll även hon dock var hon inte helt övertygad om att det var hennes grej efter att ha fått bollen i huvudet...?Ska snart göra kvällsmat vill bara tala om att jag har världens goaste och klokaste svägerska som vet när hon ska ringa. Älskar dig min goa lilla A. Tror inte du förstod vad ditt samtal häromdagen gjorde för mig...kram och Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!