1½ tand och krypa baklänges

Snusmusen har fått en tand och en halv... eller nästan i alla fall. De är duktigt söt de små risgrynen. Sen kryper vi baklänges, sonen bokstavligt och jag bildligt.....jag tycker jag står och stampar, visst det kan vara skönt efter en turbulent senvår men ändå. Nåja idag jobbar älskade J sista dagen innan semestern, dryga tre veckors ledigt för honom. Skönt det är han värd mer än väl. Han är så klok och förnuftig den mannen, älskar honom mer än någonsin.
Malla och Snöflinga njuter av sommarlovet och ser fram emot Mallis resan som jag och barnen  ska göra  tillsammans med Rara Söta Lilla A och fasters prinsessa. Ja det gör ju jag oxå så klart, ska bli så gott att komma i väg.
Midosmmarafton firar vi hos vänner som ska passa på och gifta sig. TRevligt trevligt. Grattis i förskott M &P.

Är besviken på en vän som vi stöttat och ställt upp för och nu hör han inte av sig... Varför?
En annan vän vi stöttat mår bättre och det är jag så glad för, det är du värd mer än väl.

Har två par vänner som jag inte hinner att träffa så mkt jag vill, Hoppas få tid för dem under sommaren.

Saknar min Lille L som är  i Turkiet. När kommer du hem och hur mår du? Jag är rädd om dig.

På måndag är det återbesök för SNusmusen hos doktorn, hoppas det ser fortsatt bra ut.

Ja nu finns det risk för att bloggandet kommer att ligga lågt ett tag, men vem vet ett tu tre dyker det kanske upp något litet inlägg.
Tjipp och Trevlig midosmmar


Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Underbart att följa er på bloggen och att det har gått bra för lille Hugo och att resten av er familj klarar av den stora "pärsen" med att ta väl vara på varandra. Vi hörs av snart hoppas jag. /Anna-Lena

2007-06-27 @ 11:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!