Operationen

I onsdags lades vi då in för operationen av Snusmusen, operationen gck av staplen på torsdag morgon och vår Snusmus uppförde sig exemplariskt. Båda jag ochälsakde J kännde oss helt trygga i de goa och kompetenta vårdpersonalens händer.Efter operationen som skedde på ögonkliniken då alla specialinstrument för ögon finns där så transporterades vi genom alla kulverterna till BUS (barnoch ungdomssjukhuset)s uppvak. Lille Snusmusen vaknade efter ca 45 min med ett illvrål.... JAG  ÄR HUNGRIG TÄNKER NI SVÄLTA MIG TILL DÖDS ELLER? Så kan et ju bli när man har fastat i 12 timmar och är Snusmus... så på 15 min svepte herrn dubbel välling portion *ler*
 Operationen gick som förväntat och läkaren var tekniskt sett mycket nöjd, och i fredags såg det ut bra ut när han kolladeögat innan vi fick åka hem. Så i fredags middag fick vi lämna sjukhuset efterr två dygn där, med 4 olika sorters droppar som ska ges vid 99 olika tillfällen... gissa om vi förljer ett schema eller :-)
Nu verkar allt se bra ut men vi ska tillbaka redan nu på onsdag för åte4rbesök för att se så det läker som det ska, resultaet kan vi dock inte se förrän om ett par veckor.

Tjipp


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skönt att höra att det gick bra.

2007-06-14 @ 10:24:15
URL: http://www.minimi05.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!